سایت اطلاعات عمومی جوانان

راه های غلبه بر کمرویی :

کم رو شدن انسان ناشی از عوامل زیادی می باشد که حتی میتوان در کودکی نیز آن را پیدا کرد و یا خانواده هایی وجود دارند که هم مادر و هم پدر کمرو بوده است فرزند نیز کمرو بزرگ می شود ولی انسان باید کمرویی خود راکنار گذاشته و وارد دنیای امروزی شود . کمرویی گاهی اوقات جلوی بسیاری از کارهای مهم و حیاتی انسان را می گیرد مثلا شما از دختری خوشتان می آید ولی حتی قدرت نگاه کردن به او را هم ندارید که مشکلات بسیاری را برای شما به وجود می آورد .

ولی راه حل خلاصی از آن چیست ؟
چگونه می توان بر کم رویی غلبه کرد ؟

کنجکاو باش. کنجکاوی نسبت به یک عامل باعث می شود که چشم به روی همه چیز ببندید و به سمت آن چیزی که می خواهید قدم بردارید . قدرت کنجکاو بودن در خود را افزایش دهید.


پرو بودن و قدم برداشتن . از هیچ چیزی ترس نداشته باش به دنبال هر چیزی که هستید قدم بردارید خدا نیز به شما کمک می کند.


در انجام کار ها پیش قدم باشید. مثلا در هنگام خرید کردن از یک مغازه شما نظر دهید نه دوست یا آشنایانتان این کار باعث می شود که قدرت پیدا کنید و بقیه نیز به شما اعتماد کنند.


حرف بزنید حتی اگر شده بیهوده باشد. در مورد موضوعی با خود حرف بزنید این کار باعث می شود که هنگامی که می خواهید در مقابل فردی حرف بزنید راحت و بدون ترس حرف بزنید و از هر آنچه که می خواهید بگویید تمرین بسیار کرده باشید. این کار خیلی به شما کمک می کند .


مطلب زیاد بخوانید. ترس را از وجود شما دور می کند چون به شما اعتماد می دهد که در مورد یه مطلبی اطلاعات کافی دارید و به صورت اتوماتیک وار خود شما در جمع های چند نفری شروع به حرف زدن می کنید .



نوشته شده در تاريخ : 1393/9/4
نظرات (0)

عوامل طلاق و جدایی زوجین :

به دنبال راههای این طلاق و جدایی بگردید و نسبت به رفع کردن آنها اقدام کنید ما در اینجا به چند مورد از عواملی که باعث طلاق گرفتن زوجین می شود اشاره می کنیم .


اخلاق خوب و آرام داشتن. اخلاق بد داشتن یکی از عوامل جدا شدن زوجین می باشد که باعث طلاق گرفتن می شود تا می توانید اخلاق خوب و نیکو داشته باشید و نسبت به افزایش آن تلاشی کنید مثلا داد نزنید ، آرام در خانه داشته باشید ، مسائل و مشکلات سرکار خود را به خانه نیاورید ، بیشتر از دوستان خود به همسر خود اهمیت دهید زیرا تنها فردی که در دوران پیری در کنار شما می باشد تنها و تنها همسر می باشد ، سر به سر همسر خود نگذارید به او کل کل نکنید و اگر عادت به کل کل دارید باید آن را در خود از بین ببرید .


احساس رضایت از زندگی. آرام بودن فضای خانواده یکی از عواملی است که احساس رضایت و خوشنودی می آورد حتی اگر زندگی سختی هم داشته باشند ولی باز آن را دوست دارند و در حفظ و نگه داری آن می کوشند.


مواردی از قبیل امرار معاش خانواده. تا می توانید تلاش کنید و از خرید های بی جا و بی هوده جلوگیری کنید و برای فرزند خود یک فضای آرام فراهم کنید .


نداشتن آرامش جنسی. یکی از عوامل مهم دیگر آرامش داشتن جنسی طرفین است و احساس رضایت از نزدیکی.اگر فردی هستید که میل جنسی زیادی ندارید به موارد آن دقت کنید شما می توانید این میل جنسی را حتی تا 100 برابر افزایش دهید فقط کافیست به موارد آن توجه کنید که چگونه می توان میل جنسی را در همسر یا خود افزایش دهیم و احساس رضایت داشته باشیم برای نزدیکی با همسر خود ابتدا میل جنسی فیزیکی او را افزایش دهید و مطمئن باشید که همیشه نتیجه کافی را می بینید.


بوی نا مطبوع داشتن بدن. همیشه تمیز و مرتب باشید تنها فردی که از شما انتظار این کار را دارد همسر است که متاسفانه عده ی بسیاری از ما انسان ها این کار ها را تنها برای افراد دیگر انجام می دهیم .


استفاده از کلمات زیبا به زندگی تداوم و پایه می بخشد. کلماتی از قبیل عزیزم ، عاشقتم ، دوستت دارم ، گل خریدن ، نوازش کردن و غیره از جمله کلماتی است که شما نباید از به کار بردن آن برای همسر خود اجتناب کنید حتی یک دوست داشتن گفتن نیز او را خوشحال می کند حتی اگر شما 70 سال هم داشته باشید این کلمات را به کار ببرید نتایج آن را مشاهده کنید.


خجالت از همسر داشتن. از همسر خود خجالت نکشید با او راحت باشید گاهی مواقع او به میزان کافی میل جنسی پیدا نکرده ولی به شما نمی گوید نباید این طور باشد شما با هم یک رابطه عاطفی را شروع کرده اید پس نباید از آن خجالت بکشید.


ماهانه قسمتی از درآمد خود را به او دهید . تنها قسمتی از درآمد شما که به او داده می شود او را خوشحال نگه می دارد زیرا خانم ها خود را با افراد فامیل و نزدیکان مورد سنجش قرار می دهند یکی از عوامل مهم در زندگی زناشویی این مساله می باشد پس هرگز از آن قافل نشوید .


نوشته شده در تاريخ : 1393/9/4
نظرات (0)

سوزش و خارش زیاد در ناحیه ی کیسه ی بیضه آقایان :

اگر شما دچار این مشکل شده اید نگران نباشید این یک بیماری قارچی است که از طریق مکان های آلوده مثل استخر و آب آلوده انتقال می یابد و با آب و موارد از این قبیل رفع نمی شود. ولی چاره این کار چیست ؟چه کاری باید انجام دهیم ؟


از خارش آن دست بکشید . خارش بیش از حد آن باعث حساس تر شدن و افزایش خارش و سوزش و زخم در این ناحیه می شود پس تا می توانید از خارش آن دست بکشید.


عرق کردن پوسته ی کنار بیضه ها. یکی از علائم قارچ ، این مورد می باشد نگران نباشید ولی در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.

رگه رگه شدن پوسته ی کنار بیضه ها. از علائم دیگر قارچ ، رگه رگه کردن پوسته ی کنار بیضه ها می باشد.

مراجعه به پزشک ارولوژی (Orolojy). شما باید به یک پزشک ارولوژی مراجعه کنید اگر لازم بداند محل خارش را مشاهده می کند و دارو تجویز می کند که تعدادی قطره یا پماد خارش و ضد قارچ به شما می دهد که باید در هنگام شب محل مورد حمله قارچ را با این قطره یا پماد آغشته کنید . برای استفاده از قطره می توانید آن را ابتدا بر روی دست خود ریخته و سپس آن را به محل بزنید . این کار پس از 9 روز تقریبا خوب می شود ولی باید توجه داشته باشید که همه ی قسمت هایی که مورد خارش قرار گرفته اند باید به این قطره یا پماد آغشته شوند وگرنه قارچ دوباره شروع به خارش می کند .



نوشته شده در تاريخ : 1393/9/3
نظرات (0)

علائم ضعیف شدن چشم:

چشم انسان یکی از حساس ترین و مفید ترین اعضای بدن می باشد که انسان بدون داشتن آن ناقص و بسیاری از کارهای روزمره خود را نمی تواند انجام دهد یا به سختی می تواند انجام دهد.در حفظ آن باید بسیار کوشید زیرا گوش مثل دندان ها قابل ترمیم و بازیابی نمی باشد.


استفاده ی مداوم از کامپیوتر و مانیتور. استفاده ی مداوم و فشار بیش از حد از چشم ها باعث تاری و ضعیف شدن چشم ها می شود که عامل اصلی در ضعیف شدن چشم ها می باشد تا می توانید از نگاه کردن مداوم به مانیتور ، تلویزیون ، کامپیوتر ، لب تاپ و غیره پرهیز کنید و اگر مجبور به استفاده از آن هستید هر چند دقیقه یک بار به چشم های خود استراحت بدهید. اگر مشاهده کردید که از چشم های شما اشک می آید یعنی به چشمان خود فشار زیادی آورده اید.


ضعیف شدن چشم توسط ژنتیک بدن. برخی افراد به صورت ژنتیکی ، چشم آنها باعث ضعیف شدن می شود و تنها راه آنها جراحی یا استفاده از عینک می باشد. این قبیل افراد نمی توانند به بهبود صد درصد برسند ولی با استفاده از عینک می توانند تا حدودی آن راکنترل کنند.


کتاب خواندن زیاد باعث ضعیف شدن چشم ها می شود. کتاب خواندن باعث فشار به چشم ها می آورد تا می توانید کتاب را در 20 سانتی متری صورت قرار داده و بخوانید و به چشمان خود استراحت بدهید فشار زیاد آوردن به چشم ها باعث دو بینی و ضعیف شدن چشم ها می شود.


اگر دانشجو هستید در کلاس درس خود ردیف اول یا دوم بنشینید. تا می توانید به چشم های خود فشار بیش از حد وارد نکنید اگر نمی توانید به صورت واضح و کامل جزئیات تخته را مشاهده کنید باید از عینک استفاده کنید و گرنه چشم شما به ضعیف شدن مکرر ادامه خواهد داد.


گرد و غبار و آلودگی و قرمز شدن چشم ها. گرد و غبار می تواند به لایه ی خارجی چشم صدمه بزند و یکی از دلایل و عوامل ضعیف شدن چشم شود.در محیط های گرد و غبار ، زیاد وارد نشوید . اگر در چشم خود مشاهده کردید که یک دایره ی قرمز رنگ در قسمت پایین چشم خود است از آلودگی ایجاد شده است و اسم آن ماشک می باشد باید به پزشک مراجعه کنید و قطره های مربوطه را در چشم خود بریزید.


اگر یک چشم شما حدود 0.25 و دیگری در حدود 0.5 درصد بود چه کنیم. ضعیف شدن چشم به اندازه 0.5 یعنی اینکه در فاصله 2.3 متری از یک ساعت مشخصات ساعت را نتوانید بخوانید در این صورت چشم شما به اندازه ی 0.5 درصد ضعیف می باشد ولی اگر چشم دیگر قادر به مشاهده مشخصات ساعت باشد نیازی به استفاده عینک هنوز ندارید ولی اگر بیشتر باشد باید به چشم پزشک مراجعه کنید.

نوشته شده در تاريخ : 1393/9/3
نظرات (0)

افزایش قد و راه و روش های افزایش قد :

حتما شما هم دوست دارید مثل افراد دیگر قد بلند باشید. قد بلند داشتن، آسان و راحت است. اگر به موارد زیر عمل کنید. قد بلند بودن برخی افراد به صورت ژنتیکی است و از بدو تولد قد آنها بلند می شود ولی افراد کوتاه قد باید موارد زیر را انجام دهند تا قد آنها به حد متوسط خود برسد.


افزایش قد با ورزش. یکی از بهترین ورزش ها برای افزایش قد بازی بسکتبال می باشد و این بازی را باید از نوجوانی انجام داد زیرا بدن انسان پس از نوجوانی دیگر زیاد نمی شود و یکسان می ماند. بسکتبال در کمتر از 2 سال به میزان 15 سانتی متر قد شما را افزایش می دهد ولی باید توجه داشته باشید که اگر فردی لاغر هستید باید این لاغری را جبران کنید و در کلاس های همچون بدنسازی یا با دکتر تغذیه در میان بگذارید و با برنامه قد خود را افزایش دهید.


افزایش قد با جراحی. هیچ جراحی نمی تواند قد انسان را زیاد کند. تا انسان می تواند به صورت طبیعی قد خود را زیاد کند چرا با جراحی این کار را انجام دهد. جراحی های افزایش قد بسیار خطرناک هستند و به استخوان های فرد آسیب جدی می رسانند.


افزایش قد با بالفیکس. در روز باید حداقل کم 1:30 ورزش بالفیکس را انجام دهید ولی اگر تازه شروع به افزایش قد خود کرده اید باید کم کم شروع به افزایش کنید مثلا در ابتدا 30 دقیقه و هر روز 5 الی 10 دقیقه آن را افزایش دهید این کار هم باعث می شود که بازو های شما قوی شده و مواد غذایی روزانه ی خود را بسوزانید و به انرژی ماهیچه ها تبدیل کنید.


افزایش قد کودکان. کودک شما باید به اندازه کافی بزرگ شود و نگران افزایش قد آن نباشید حداقل باید 13 سال داشته باشد و بعد از آن به موارد بالا تشویق شود.


افزایش قد با شیر. برای افزایش قد خود شیر بخورید و  .


افزایش قد با قرص. قرص هایی برای افزایش قد وجود دارند ولی عوارض آن بیشتر از فواید آن است برخی از این قرص ها روی پاهای فرد اثر گذاشته و در ابتدا پاهای فرد سیاه شده و سپس باعث فلج شدن او می شود پس قرص های افزایش قد را کنار بگذارید و به صورت طبیعی قد خود را افزایش دهید.




نوشته شده در تاريخ : 1393/9/3
نظرات (0)

اتاق گفتگو
اطلاعات عمومی
قرعه کشی هفتگی

هفته اول از این هفته در سایت هفته ای 4 عدد iface موبایل هر کدام به ارزش 40 هزار تومان قرعه کشی می شود و برای عزیزان در سراسر کشور ارسال می شود
فروش فوق العاده مموری
مموری
نظر سنجي
آیا مطالب سایت نیاز گوی شما بوده است ؟





آرشيو مطالب
آمار وبلاگ
» تعداد مطالب : 16
» بازديد اين ماه : 6376
» بازديد ماه قبل : 5843
» بازديد کل : 672179
X - بستن تبليغ

به سایت فت فیس خوش آمدید



از همه ی مطالب سایت دیدن فرمایید



نظرات شما باعث بهبود سایت خواهد شد